goda dagar drar förbi, men minnena förblir

det va två hade va egentligen lalalala :) tjenare! det blev ingen frukost, men JO MAMMA (jag vet att du läser) JAG SKA ÄTA! snart :) just nu vill jag bara somna om men martin håller mig vaken via sms och joel och kalle (a) haha.. vad ajg jag uppe och vad gör dom uppe? det är alltid så här, innan man somnar så smsar man ju med folk, och jag är inte den typen so skriver aa men ska sova nu godnatt.. utan jag bara somnar sen nrä amn vaknar på morgonen så ahr man ju massa sms att svara på och på helgerna brukar jag alltid vakna jätte tidigt, och ja då svarar man ju på smsen sen lyckas jag aldrig somna om :p så nu sitter jag här och skriver om en TOTALT ONÖDIG SAK, men ja, haha NU VET NI ;) hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback