hej n0000bs

holatyaaah
har varit hemma ett tag och gjort ingenting skulle egentligen bara hem och byta kläder och äta nått sen he till vanessa men orkade inte :) så stanna här och  gör ingenting istället.. eller jo jag väntar på att klockan ska bli kvart över fem så mamma kommer och hämtar mig för jag ska nämligen jobba med laget, på julia i kungenskurva. kul INTEEEEE. sen är tanken att jag ska hem och dö i min zäng. innan jag kom hem hit så var jag i skolan, de va tråkigt, jag jobbade svenska. efter skolan va jag och många till och titta på hockeymatch, de va vår skola mot nån annan skola.. vår skola vannnnnn :)
DET LUKTAR PIZZZZZZAAAAAAAAAAAAA

AJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback