hejhejsanHALLÅÅÅÅÅÅ....

ehehehhehehehe *fnizzz*

igår skrev jag inget så ska göra de nu.
igår vaknade jag hos alexandros, gjorde ingenting speciellt åkta därifrån vid halv tre, kom hem,åt och packade väskan till regionsuttagningen, pappa körde mig dit och så tränade jag i en och halv timme.. ÅÅÅH va jobbig det vaaaaaavavavav.. sen dirket efter hade vi 93match mot blackeberg DÅådÅDÅdå VA JAG dÖÖDödöÖDÖödöd! sov mig igenom matchen från bänken typ.. gick in på plan gjorde några mål coh gick tillbaka till bänken och sov.. sen rullade jag hemmåt gick först till pappa och hämtade godis och lite kläder sen hem till mamma och duscha och tittade på tv, sen DOOOG jaaaaaaaaaaaaag.
just nu sitter jawg i skolan och skriver om vad jag tycker o skoluniform zzZZZZzzzzZzZzZzZzZzz....  nu ska jag jaga alex och ta tillbaka mina koss haha vettefan hur de stavas men AAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback