idag är det samma dag som det var för en vecka sen

hejsan, ville bara säga tt markoolio är min idol.

ZzZzzZZZZZZZZZZZzZzzZzzZzZzzzZzZZ så har min dag varit idag.. vakande väll som vanligt, runt sju.. gick över till mamma, fixade mig prata med malin i telefon, like always. gick till skolan, på bgs och JAAAAAA DET GAMLA VANLIGA.. sitta i garderoben och leka katt al day long, nej men vi har slutat med den rutinen, STOPPA PRESSARNA LIXOM!  haha iv har flyttat ut precis utanför. nog om det, jobbade på i skolan med svenskan ska väll redovisa det snart, fast jag itne får :p jag rä så jävla kunglig i svenska så jag får itne jobba med det! hahahaha JAG lixom.. :))))) efter skolan gick jag hem åt sen titta på tv, somnade och vaknade precis när min tub skulle ha gått till träningein så blev lite sen till träningen, lycka. heheh mina nya basketskor har korsat atlanten och hamta i min bev låda, tooo bad för dom va försmå 1200 rakt i papperskorgen för man kan inte skicka tillbaka dom.. SURT! nu sitter jag här och har nyss ätit pappas special, korv och makaroner och ska snart duscha :)

KEEEP IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback