pippi har du fräknar på bullfittan?

jo tjena, livet har sakta me äkert börja rulla på som vanligt igen.. skolan har börjat, träningarna har börjat, och öööh jag är på gårn igen. jullovet gick ju hur fort som helst.. fat han ändå men ganska mycket, jag va hos farfar i skåne, jaf fyllde år, julafton, täbycup, sov hos alexandros.. mjao inte så mycket mer hände.. har väl inte haft de roligat lovet men de dög iallafall :)) idag har det inte hller hänt mycket, skola som vanligt, helt vanlig skoldag i underbara ks.. in my aaaassss! sen efter hade jag utvecklingssamtal, det gick väll bra, ska ha två mvg och resten vg och ett g den här terminen och jag ska fan lyckas nu, nu jävlarrrrrrr haha.. sen stannade vi kvar eller jag tanna kvar i skolan typ 3 timmer höhö sprang typ runt och lekte katt, sen frog vi ut mötte bllsh och ichard och jullanbullanbullfitta, vi gjorde inte mycket mötte alla andra gangsters i centrum sen gled jag och julia runtoch töntade osss sen och sen och sen, öööh vi drog home till mig fixade oss lite, laddade mobilen och käka sen drog vi till centrum, grillen jao och nu sitter vi här på gårn med alla anDra fula, PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback