Det visste ni inte vaaaa..

- Jag har svårt att somna när det är tyst, somnar på dirr när de är folk omkring mig eller massa musik och sånt! (när jag är trött alltså)
- Jag hatar folk med förkorta mjukisbyxor
- Folk som tar vatten i munnen efter dom borstat tänderna, det gör man bara inte. Helt meningslöst att borsta då ju (?)
- Blekfisar, hur står ni ut med er själva?
- Jag hatar sopptunnor.
- Jag var sex är när mina föräldrar skiljdes,
- Både min mormor och morfar, farmor och farfar lever.
- Jag har har massor med fördomar och åsikter om folk och ofta säger jag saker utan att tänka.
- Alla mina vänner, närmsta vänner kallar mig Amandus.
..jag har hört från de flesta att det första intrycket de får av mig är att jag är söt och rolig ;)


Kommentarer
Postat av: LOUISE

visste inte ens att folk gick med för små mjukisbyxor

2009-08-01 @ 10:47:34
URL: http://lundberglouise.blogg.se/
Postat av: June

ååååååååååååååååååå veeeeeeeeeeeeeeeeeeem började med amandus? :D

2009-08-04 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback