hej.se

Heiiiipa.

Min morgon var inte lång utan, vid nio ungerfär så kom Julia (min kusin ca 3år) in och väckte mig. Haha hon hade kommit in helt själv i vårt hus för pappa låg ju fortfarande och sov, måste erkänna att jag blev lite rädd, hehe x) Lite senare gick pappa upp och gjorde frukost sen åkte vi ut med motorbåten till en ö, med pelle (min farbror, pappas brorsa) sen köpte vi glass haha. Det blåste ju hur mycket som helst ute på sjön så vi blev as blöta för han skulle ju självklart köra full gas, och jaaa då gåre fort. Men de va kuligt..... :) Nu har jag precis ätit lunch, felix pyttipanna, bättre finns inte! Snart ska pappa och moi åka och köpa ipod till miiiiiiiiig, hoppas jag :) Och den där väskan, men vi får se :) Hare bra, hej.



Bilder från igår.

MOHAHAHA SNYGGVE NR1, jag ska ju att den va liiiiiiiten :)

Kommentarer
Postat av: Moster H

Gud vad det ser härligt ut nere i Karlskrona!

Det var verkligen typ 100 år sen vi var där:(.

Hälsa pappa!

Kram Från oss alla!

Helena

2009-08-02 @ 00:43:48
Postat av: Amanda

Ja det är jätte fint! :)

Ja det var jätte länge sen :(

Det ska jag göra, han hälsar tillbaka!

Kram Mandan

2009-08-02 @ 10:36:58
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback