mohahaha

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

Kille
Vad står det i ditt femte sms?
Då träffar du mig sen när du kommer hem elsk

Vem ringde dig senast?
Fjortisalex

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Mohaha mig själv :)

Vilket språk är din mobil på?
norska..(?)

Vad heter din ringsignal?
Vibration

Hur många sms har du i din inkorg?
Men som om jag orkar räkna
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Ja älsk

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Nehe för ståg inte det puss (härlig stavning axel)

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Nej inte innan men nu :) Haha vad som dom? :p <3
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
Hahaha..49430
Vem är din 13:e kontakt?
Andreas fruängen

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Axel, haha det kan jag nog inte påstå.. Men vänner är vi :)
Ogillar du nr 5?
Alexandros, ja fyfan asssååååå..

Har du varit i hop med nr 1?
Ja vi har haft en hemligt föhållande jag och julia :)
Vad har din mobil för färg?
Black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback