papi<3

Hej brööööööder.

Planerna med att åka in till stan och köpa internet och äta i går blev en fis i rymden. Farfar och Kerstin fick för sig att dom skulle följa med så det blev att äta på resturang med dom istället, omys. Efter vi hade ätit så fick dom för sig att åka värsta guide turen runt hela stan och visa massa speciella platser, som om jag aldrig hade sett dom förrut. VARJE GÅNG JAG KOMMER HIT ÅKER JAG PÅ DEN DÄR JÄVLA SKITEN. Men trevlig som jag är låtsades jag vara intresserad och tog massa kort, som ni kommer att få se sen.. då kan ju ni låtsas att ni är lika intresserade som jag. När vi väl kom hem så skulle vi promt hem till dom för dom ville bjuda på fika, slutade med att vi satt och spela spel hela natten.. ganska kul ändå. Fast jag gillar inte Kerstin... BLÄÄÄÄ

Men idag så åkte pappa och jag in till stan för att köpa internet och det men vi kom  hem med allt utom det, pappa köpte ny mobil, eller aa den är egentligen till mig för när den nya iphonen släpps så ska han köpa den istället :) Men det blev en svart w995, ganska lik den jag har fast den börjar bli lite rutten.. Så det är dax med en ny haha, har tre att välja på (ni får hjälpa mig sen) sen blev det en jeans jacka, och lite saker till håret, balsam, hårspray och hårspännen haha. Hittade även en väska jag vill ha men det får vänta tills i morgon, vet inte riktigt om jag vill ha den hehe. Seeeeeeeen vill jag ha en ny ipod också, men vi får se om de finns den färgen som jag vill ha och sååå..

      Den nyaaa :)
              Min gamla..
              Pappas gamla iphone


     Pappas mobil han har nu..


Vilken ska jag taaaaaaaaaa?!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback