Segling

Hallihallå :) Har nyss varit ute och seglat med far min, mysmys vi tog den lilla segelbåten eller aa den mellersta, de va riktigt mysigt lite färg på skinnet fick jag ocksååååå. Övertalade pappa att vi inte skulle äta med farfar och Kerstin i kväll för det är så jäääävla.... B. Så vi bestämde att vi skulle åka in till stan här i Karlskrona och äta på greken dom har där, och sen ska vi köpa ett sånt här trådlöst internet till mig oxå för pappa behöver sitt rätt ofta och jag orkar inte vänta så det blir najZ med ett eget :) Vad som händer mer i kväll vet jag inte, antagligen ingenting. Har ju inga kompisat här direkt så det blir väll att lana sims 3 all night long. Keeeeeeeeeeeefft.......
 
Just nu ligger jag på altanen och solar :) Det är ju sååå himla fint väder! Funderar på vad jag ska göra, kanske läsa lite ur boken jag håller på att läsa nu '14 år till salu' riktigt hemsk bok, men den är spännande och nyttig (låter som en jävla kärring i knooow) har faktiskt läst 3 andra böcker den här sommaren, två gossipgirl böcker och sen Det ska bli ett sant nöje att döda dig Magdalena graaf. Det är den bästa boken jag läst (inte för att jag har läst så många för egentligen hatar jag att läsa men när man inte har någonting annat att göra så är det ganska mys. Men iallfall jag rekommenderar den boken :)



NÄMEN VAD DÖLJER SIG I DATORN DÅ

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Manda!

Jag har precis också läst den boken!

Riktigt hemsk!! Men grymt bra!



Kram..*

2009-07-29 @ 22:55:17
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Jag menade 14 år till salu.. :)



Hur är det annars då?

2009-07-30 @ 01:32:09
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback