Resumeeeeeeee

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHO! Nu jäääääääävlar mina vänner, nu ska jag börja skriva. De senaste dagarna har jag bara stått på huvudet och klurar på mitt lösen och och nu kom jag på det 'bajsbajsbajs' var det, sådär lite småklurigt..
Aja men nu är jag back on track vaaaaaaaaaaaaaaaafan :D

Just nu befinner jag mig på det bästa stället i hela världen, Karlskorna :) Blekinge skärgård.. SÅ JÄVLA SKÖNT.
Solen skiner och vattnet är helt spegelblankt. Alla våra båtar ligger nere vid bryggan och väntar på mig och pappa, vi ska snart ut och segla vår nya segelbåt :) Sen efter det tänkte jag segla min segelbåt (haha en optimistjolle, skitsnygg..) Lite för liten därför vi just köpt en ny och de ska bli kul, vi ska bara vänta på att det börjar blåsa lite mer så det blir fart på grejjerna ;)

Vad har jag mer gjort på sommarlovet då? Jo det började med att jag åkte till Gotland med laget vi va där över helgen vi va på bodaborg och sånt, för er som vet vad boda borg är så klarade mitt lag 15 banor :D Vi vann btw, en nycklering WIHO! Träffade lite coola Gotlandsboys som vi hängde mer och mer gjorde vi inte. Efter Gotland åkte jag till bästavän Julia i Värmland och var där i lite mer än en vecka, firade midsommar där och sånt. MYS. När jag kom hem från Julia följde Alexandros med mig till landet över helgen, haha det vaaaaaaaa kul :) Vi gjorde inte så mycket finns inte så mycket att göra men vi åkte vattenskidor och ring och såntdär (han va jätte snygg i våtdräkt ska ni veeeeeeta!) HAHA! Jag va inte så snygg jag heller måste jag erkänna..Några dagar efter det så åkte han unt me in till stan och jag köpte lite såna där saker jag behövde till Grekland och så åt vi grekiskt, kuligt sen slutade det med att jag sov hos han. Efter det åkte jag till Grekland med bääääääääääästis Alexandra, det vå jå jävla klockrent. VILL FÖRIHELVETE TILLBAKA. Det vår så jävla kul, två veckor va vi där, hon har egen lägenhet där och vi gjorde det man brukar göra när man är utomlands :))))))) Bilder kommer!  Efter Greceee så blev det sovning och Alexandros och sen minns jag inte mer.. Jooo juste :) Julia kom upp till Stockholm och hon hade Amanda2 med sig, dom stannade över helgen och vi hittade inte på så mycket, det var dåligt väder men vi badade ändå och låg i lillstigan och mös framför massa filmer. Samma dag som dom åkte hem så åkte jag hem till ljuva Älvsjö och sependerade min tid men Bästavän Henke, vi åkte mest runt med moppen och jag lyckades ramla och köra in i sopptunnor hejvilt sen bar det av hem till Fellan och så stannade vi där ett tag sen drog Fellan och jag ut till landet igenj sen åkte vi gem och packade om och åkte till Norrtälje och stannade där drygt en vecka, AAAAAAAAAAS MYS. Vi gjorde hur mycket som helst, mest åkte fyrhjuling och badade, träffade massa folk och hade skit kul rent ut sagt. MYCKET PINSAMT HÄNDE UNDER MIN VISTELSE DÄR... men det tar vi en annan gång, eller hur Fellan och Matte? :D Jag kom hem därifrån i går, mamma hämtade mig och vi åt luch på någon fiskreturnag, förjävlagott. Sen blev det en shopping runda, haha tyyyyyp.... Sen åkte vi hem och tittade på film jag och min älskade mor sen packade jag om och åkte till flygplatsen och flög ner hit, igår va vi bara hos farfar och käka middag och sånt där tråkigt. Och planerna i dag vet ni ju redan, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback