kiss kiss bajs

den här designen suger med stort s. ful

HAAAAAAAAAllå iqfiskmåsar!
Vaknade i morse av att Alexander stog och banka på dörren redo för att åka till Örebro, så det var ju bara snabba sig upp och dra på sig några kläder och hoppa in i bilen, coolis han är har fått körkort så han tyckte nog att han va exta ball för att han fick köra hela vägen. Väl framme i Örebro så gick vi mest runt i affärer, inte meningen att köpa något utan vi skulle ju bara vänta på Alexander men ändå så lyckades jag få med mig något shampoo, balsam och någonting för torra hårtoppar från Schwarzkopf :) Hahaaaaa.. Fråga mig inte varför jag köpte det men kände att jag behövde det. Får vi se hur det funkar då :) På hem vägen stannade i vid donken och Alexander bjöd på glass, gött. Mjaou, och nu sitter vi här, solen steker som bara den och vi ska gå ut och dö. TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA111!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback