memoires

OOOOOOOOOkej, då va vi hemma i den gamla heliga huset igen, det är hit jag vill komma när jag kommer hit.. Nog om det :D Tänkte bara berätta en liten småorolig sak som Julia och jag gjorde när vi var mindre, (ca 8) Vi satt inne på toa antagligen av anledningen att någon av oss var nöödiga :) Och den andre gjorde såklart sällskap. Den som i det här fallet höll sällskap var antagligen hungrig för med sig in på toan hade denne plopp (godisen ni vet, ¨petter och jag vi är goooda vänner.. lalalalalala¨ni vet? Haha ja iallafall vi kom på den brillianta iden att lägga de i toaletten för då skulle de ju se ut som bajs, och sen kom någon av oss två på en till suuuuuper smart ide att bjuda Alexander (Julias storebror) på ploppen vi hade lagt i toan så vi tog upp dom och BJÖD ALEXANDER PÅ DOM OCH HAN ÅT UPP DOM. ehehehehhehehehehehehehheheheheh vad som  hände efter vill ni inte veta.......................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback