nighty spighty

Imorgon då..... Vad faaaaaaaaan händer då? Typ inget. Ska servera på niornas bal så vitt jag vet händer det inget annat, vi slyyytar 111111111 mannen! Det kallar vi härligt, tummen upp liXom. Men nu ska jag lägga mig i sängen och reda ut saker och ting, vems mat ska jag egentligen spotta i i morgon? Några fördelar finns det ju med att vara servitris, jag menar 'det finns alltid en hake (rå diggar ordet) med det jag gör''  BOH! hahahahahahahahhahahahahahahahahhahaahahahahahhahhahaha nu sitter jag här och skrattar åt mig själv igen. Fullkomligt oseriöst inlägg, jag hoppas alla förstår.



Kommentarer
Postat av: linda

BANGA INTEEEE :DD.d

2009-06-02 @ 13:46:17
URL: http://kransen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback