Seeeeeeeeeeeeeeg

Nu var det slut på solandet för idag, i morgon blir det mer och då cyklar vi ner till sjön har i närheten också! GÖTT. Va som händer nu vet jag inte, ska iallafall ta en dusch för det är mycket väl behövligt. Som sagt blir det nog att hyra film i kväll eller så kanske vi drar på Karlskoga Natt(a) utalat med dialekt. Typ som marknad i Fruängen fast ännu värre. Får se om vi har ork till det, tror icke det......... I natt ska jag sova tills helt utvilad (enligt sims) SCHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!



Om jag mina solarium/sola ute vanor fortsätter i denna takt så vet jag att jag tar henne om ca 30 år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa det kommer du :p men du blir finare utan allt !

2009-06-25 @ 20:28:56
Postat av: amanda

haha mjo.. vem är du då?

2009-06-25 @ 23:20:46
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback