Tjenamittbena.

Hallelulja, här sitter jag igen är på lite smått dåligt humör men det blir väll bättre.
Åkte ju in till Örebro i dag, gick runt massa i affärer och så tills jag kom på nämen ajdå bankomatkortet ligger ju hemma, kullllllllllllllllllllllllllllll. Så Amanda Norell kom hela vägen till Örebro för att lämna det, så jävla söt! Så jag fick med mig en tröja, ett par leggings, ett par örhängen och lite smink med mig hem, lite sånt som jag verkligen inte behövde :) När vi kom hem från Örebro så kom vi hem hit satt vid datan en stund, sen fixa vi oss lite sen cykla vi till pizzerian och mötte upp malin för lite käk, det va banimej den starkaste pizzan jag någonsin ätit.. Håll i er nu: Kebabpizza utan kebab med pomfritt på utan röd så och med blandsås. Jaaaaaaa så jävla gött. Efter vi hade ätit så cukla vi till nån sjö och träffa deras kompisar och jag satt väll mest tyst i ett hörn tills vi cykla vidare till donken där vi satt hela kvällen och mja, vi kom hem nyss. Inget mer har hänt denna dag. I morgon ryktas det om att vi ska in till Örebro igen med Alexander, han ska växla pengar för han åker till turkiet sanrt, så vi ska följa med honom det blir nog lite kul eftersom att han nyss har taigt körkort så då sliper vi ta bussen iaf :P hehe. Aja time for att göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback