TOOOOORSDAG, vafan

Okej, nu är jag apatrött. Får sova i solen i morgon, en idag blir det ju... Eller varför inte sova nu? Jo för att klockan är 06.08 och solen skiner, det är ljust ute och jag har kramp i fötterna och orkar inte gå och dra ner persienerna. Varför är jag vaken? Inte en aning, finns ingenting att göra längre. Har spelst sims, min gubbe blev president! Slå det! Det krävs många dagar, nej veckors spelande. Jag har också hunnit med att läsa ALLAS bloggar, skojjar inte om jag har läst 300 bloggar, varav hälfen var 'HATA-KISSIE' bloggar, sånt är kuuuuuuuuuuul :D Men nu var det slut på det roliga, funderar på att titta på film och kanske sova, men det återstår att se. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



KISSIE :E
Du vet att jag älskar dig, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback