Baaaaaaaaby baby it's a wild world!

verkar som om jag inte har skrivit på fem dagar...

Mycket har hänt, tänker inte dra det i detalj utan ska förklara alla dagar med tre ord, lixom en sån där kul ide........(!)
Har glömt onsdag, torsdag. Fredagen tilbringades med Calleballe för det mesta, innan det avr det Henke Martin och David som gälldeeeeeeeeeee men nä, torrisar är det ända jag kommer på. Chillade runt med Carl ett tag sen va vi vid här vid Långsjöhäjden med gangsters hela nighten. Trevligt trevligt, under kvällen han ajg med en tripp till hemlandet också, fryyyyyängen.. Länge sen man var där azzzzÅ. fan.
Haha var det någon som märkte att 'beskriva dagarna med tre ord' typ totaly försvann?
Lördag: Vi kör med två ord. Träffa Fredrik
Söndag. Va med mitt crew, Calle, Fjortis Alex och Fredrik sen senare så var det bara jag Fredrik och Henke hemma hos Henke, han spela gta och jag och fredrik, ja...vi gjorde annat :)

Taaaaaaaaada. Måndag var det i dag då, aaaaaaaaaaasskön dag i skolan, lite för varmt bara annars var det typ.. kul(?) AMANDA<3ANNICA HELT ENKELT. Dagen spenderades för det mesta utom hus solandes på en gräs matta, och flera vandringar fram och tillbaka till centrum, typ najzzzzzzzz. Haha  den sista trippen till centrum slutande men missahandel och olagahot? Heter det så? Annica och jag blev feta vittnen eftersom att ajg lyckades filma allting så därför fick vi gå in till nått rum och invänta polis och grejjer, det gillllllar viiiiii.. Men alla älskar Arri :) Sen kirra jag G  spanska efter ett par fusk och utslängd från klassrummet det  gillar vi inte. Efter skolan åkte jag och Fellan till stan, hon skulle köpa nått, vet inte va de va sen drog vi home till moi och chilla på altan tills mor kom och vi åkte till min kära kusin Towa och firade hennes 15 årsdag GRATTIS SNUTTAN! Hann dock inte stanna sålänge för Mr.Fottios Lingas vägrade ge oss ledigt från träningen denna måndag. Men det kan jag ju nu i efterhad förstå för han ska sluta </3 Kniven i hjärtan, mammas död jag funderade på själv mord. Han är mitt allt. Jag hatar honom lika mycket som jag älskar honom, han är bäst, han är våran galna grek.

När jag kom hem från träningen som inte va nån träning utan bara någon form av lagmöte. Så tryckte ajg i mig en kexchoxklad och nu sitter jag här och jag veeeeeeet inte hur mycket jag har skrivit, haha det är ju itne ens någon som pallar läsa, men om du nu har läst allt så..... kan du ju läsa den här raden också - Time for sleeeeep och gulligull smsande med min bääästa<3<3



i will never let you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback