Vad är det för dag i dag då?

Tjenaalalala

Idag började dagen med en väl behövd dusch och efter det så... sitter jag här och sjunger. Ska snart börja fixa mig eller fixa mig? Orkar jag verkligen det.. nej. Är ju pååååååååå landet vafan. Så då spräcker jag hål på den planen och drar mig mot kylskåpet snart i stället sen ska vi titta på länstrafiken.se när bussen till örebro går, man är ju faktiskt rädd att missa den.. jag menar, den går typ två gånger per dag. Vet dock inte vad jag behöver eller vad jag ska köpa, så det blir väll bara att gå runt att leta efter någonting jag måste köpa eftersom att jag måste köpa någonting när jag faktiskt har åkt dit? :) Ni ska nog se att jag kommer hem med ungefär halva örebro, för det brukar ju sluta så.. Men nu ska jag klä på mig för jag sitter i bh och skriver ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback