FREEEEEEEEEEEEEDAG!

Livet leker och det är fredag, pappa har nyss åkt hem till danmark :( Det sista hans sa innan han gick va 'Hojta till om du behöver pengar' vilket gör hela grejjen mycket bättre :)) Snart är det skola om exakt 40 minuter vilket betyder att ajg måste gå om en kvart, illa för mig som fortfarande sitte här med täcket runt miggggg! Men de fixar sig, jag hinner alltid, oavsett vad. Hehehe.. Efter skolan kommer JUUUUULIA HIT! Så ska in och möta henne vid centralen där hon kommer så vackert ifrån Karlskoga som ligger i Värmland idioter.  Hon är hääääär hela helge, fyfan va kul! Meeeen  nu måste jag fixa mig, lyssna på låten under. FYFAN VA KUNGLIG DEN ÄR. Hahaha minns verkligen när den spelades...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback