FRRRRRRRRRRREEEEDAG!

Veckan är avklarad! Här sitter jag och firar för mig själv medans jag väntar på att plattången ska blir hottie. Idag blire skolan sen träning sen ska jag titta på herrernas semifinal :) Sen ska jag nog leka katt i fruängen hela kvällen om det är någon annan som också känner för det, eller haha om jag går ut träffar jag väll alltid någon jag känner anyway.
Mihihihi.. Pappa kom hem med en Ipod till mig igår, så nu ska jag lägga in låtar på den nu, så sug kuk allihopa! Vi hööööörs!

Dagens humör: Glad och trött
Dagens borde: Plugga mucho i skolan, iiiiiinte när jag kommer hem.
Dagens frisyr: Vanligt utsläppt
Dagens klädsel: Jenas och en rosa lite större tröja
Dagens planer: Träning, herrmatch sen ut.
Dagens materiella vill ha: mer bra låtar på min data
Dagens längtan: Ingenaning
Dagens beroende: Musik
Dagens tråkigaste: Kallt ute
Dagens person: Malin

BTW: LOVE SKA PIERCA TUNGAN IDAG......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback