hehehe

Kom nyss hem från......mormor :) Fellan och jag va dä idag på kvällen och plugga :p Mormor hjälpte mig med bild-uppgiften som ska vara klar på fredag, det blir fett bra :) Annars så har dagen sett ut såhär.. Först skola, slutade tolv :) Men självklart så har jag ju gympa till ett så fick sluta ett ist, det var nog segaste gympan ever?! Vi körde yoga, döda mig va tråkigt det var, fyfan! USCH! Etfer det rulla jag tillbaka till skolan (även fast vi hade slutat) och pluggade lite, haha bråka mest med Jonas, men jaja lite Matte fick jag allt gjort. Lite senare bestämmde jag och Fellan oss för att dra home till henne och äta sockerkakssmet, mumma! Så det gjorde vi sen drog vi till mormor och fär va vi hela kvällen, åt godaste lasagnen BTW lixom. Hahaha.. amen har bra! :)

Slänger in lite bilder från gympan, hade så tråkigt så jag började ta kort..

HAHAHAHAHAHAHAH SYND DE FUNKA INTE ATT LÄGGA IN DOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback