Hej

Gårdagen var mycket mysig, bättre dag har det inte varit på läääängelänge! Skolan rullade på som vanligt, nessi och jag tog en liten promenad innan lunch, mycket mysigt! Kärlek till dig! Vi prata massa och tog lite bilder, hah! Efter lunch var det gympa, tråkig pingis.. Hade förjävla ont i magen efter det, gick till centrum och köpe chocklad sen gick jag hem lite tidigare än vanligt och tyckte fettttttttt synd om mig själv i soffan sisådär 4 timmar, sen drog jag på träning. Träningen va kul :) Kom hem efter träningen och käka och duscha sen la jag mig i sängen och lyssna på musik och dog på dirrrrrrrrrrrrrrr.

Idag är det torsdag, vilket betyder att det bara är en dag kvar till mina bästavänner kommer hem från falun, saknar dig sjukt mycekt malin, det är i sånna här lägen men inser hur mycket ens vänner metyder för en. Det blir skola som vanligt efter skolan ska jag och mor åka och öpa nya basketskor till miiiig :) Efter det vet jag inte vad som händer.. jag hade nått planerat tills idag.. nån som minns vad? 
Just nu sitter jag här färdig fixad.. eller fixad och fixad... Drog på mig ett par mjukisbyxor och linne och kofta, håret blev en bulle. No makeup. ASSKÖNT.

Pic's

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback