Hej

Hejsan,


jag heter Julia Hansson. Jag har precis fyllt 15 år och det tycker jag är så jäkllaaaa ballt. Jag känner en groda som heter Albert. Han är fett grön. Sen känner jag en Padda som heter Ludde han är typ blond. Sen känner jag en som gillar att slicka amanda i rumpan. Han heter Cewe och har fina bröst.


Det här är min flickvän som heter Christian Cewe. Han har väldigt små tuttar men jag brukar låna ut min sport bh när han ska träna. Som ni ser har denna flicka inget hår på kroppen. Det är ganska synd då jag gillar att ha det i munnen.

Som ni ser på bilden har denne person sin "svans" mellan benen. Det betyder att man skäms väldigt mycket. Det är som hundar har svansen mellan bena när de är rädda. Cewe är rädd att visa sin lilla ifall julia skulle dissa honom då. Fast amanda dissar inte cewe dom är bästa vänner.

Nu måste jag tyvärr gå vidare för mina makaroner blir kalla. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback