Hemmmamamama

Kom nyss hem efter efter en hård skoldag.. hmmm... knappast! Menmen jag vann kampen om tröja mot Ludde, all heder till mig! Har inget vettingt att skriva om tiden som har passerat av dagen, snart eller njaa om ett tag så ska jag börja röra mig mot träningen efter det ska jag vara med mina solnatattare och titta på semifinalen, sen blire 129 tugg.

Just nu sitter jag här och äter Ben and Jerry's half baked eller 'Heart Breaked' som Nessi sa, haha ja.... det skulle ju också passa. Mihihihi.. Min nya coola ipod ligger här breve mig och bara fylls med musik, YÄÄÄÄMAN!

hmmmmja.. hejdå.



Syns det att någon hade prov idag?.. kolla handen.. *mummlar..*

Kommentarer
Postat av: Vanessa den c00la

hahahaha.. men jag trodde ju du sa det :p<3

2009-03-27 @ 22:25:17
URL: http://leksviks.blogg.se/
Postat av: amanda

jaaaa, med de va ju inget negativt :)<3

2009-03-27 @ 22:32:12
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback