holaaaaaa utan h i uttalet

Dagen har rullat på som vanligt, hade någon trråkiglabb i skolan och matte kp.. mjaaa det va väll allt. Tråkigt som vanligt. Efter skolan hade jag, Linda och.. VÄNTA FUCK OFF VEM FAN SKICKAR VIBB PÅ MSN??!?!? HATAR DET! MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ? EN TILL?! JOBBIGA MÄNNISKOR?!?!? DRA ÅT HELVETE. jaja.. jag, Linda och vanessa ett riktigt seriöst snack om en person som inte ens är värd ett namn, snorunge :) Vi hatar dig, och det vet du.  Liiiiiiite senare kom mormor och hämtade mig så åkte jag med till hennes fritids och lekte med alla barnen, fett mys.. lite iallfall, alla vill hålla på med mitt hår och göra flätor och toffsar och hela fadderullan. Så de gjorde dom och jag bara satt där haha. OBS. EN VIBB TILL!!!!!!!!!! FAN VA JAG HATAR SÅNNA. Mormor slutade vid fem och då åkte vi hem och hon hjälpte mig med min syslöjdsuppgift som ska vara klar i morgon, blev as nöjd. MORMOR<3<<3<3 Åkte hem därifrån typ nyss och nu sitter jag här och skriver, är sjukt trött så ska sova nu. Godnatt!

HE-HE-HE grymt söta bilder från idag!

     

Mina grabbar<3<3<3<<3 Fredirk, Rune, Amandus och Fredrik2 <3<33<<33

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahahah mina classmates! ;) löööööööv them! <3

2009-03-13 @ 22:51:14
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback