Inte överbelastat av intresseideer här inte

Vad heter du? Amanda Lundgren
Vilket år och datum är du född? 19 December 1994
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Ja
Är du kär? Näpp
Gjort nåt du ångrar? Jadå
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Yes
Är du blyg? Beror på vem jag är med
Vilken årstid gillar du mest? Sommar
Favoritdjur? Hundar
Vad består din garderob av? Mitt liv
Hur mycket pengar har du varje månad? Får pengar när jag behöver
Vad köpte du senast? Ett par leggings
Den bästa filmen? Tsatsiki - vänner för alltis och Tsatsiki morsan och polisen
Vad är klockan just nu? 17.27
Hur mår du? Rätt så okej
Vem kysste du senast? Hmm..  Alexandrosososososos
Har du åkt moped någon gång? Ja de har jag
Är du mörkrädd? Nej inte direkt
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Tungan
Saft eller alkohol? Saft :)
Största svaghet? Falla för fel person
Röker du? Nepp
Bästa bok? Tillsammans
Blivit rånad? Nej
Humör just nu? Jadu.. ganska glad.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? redtube.cooom
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och maaaaat
Vad dricker du för alkohol? Alkoholfri
Kan man vara vän med sitt ex? Nja
Favoritchoklad? Marabou
Varit kär i en kändis? Nääää
Har du lätt för att kunna lita på folk? Njaae
Är du lycklig? Njaaa :)
Använder du smink? Ja :)
Hur ofta motionerar du? Fyra/fem gånger i veckan.
Vad har du för drömmar? Olika
Blivit tagen/hämtad av polis? Nej
Blivit förföljd? Yee
Tycker du det är kul att svara på frågor? Neppsssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback