Jag har inte skrivit på länge men det har inte shakespear heller

Hej hallå och hejsan :) Usel uppdatering från min sida men har iiiiiiiiiinte orkat, men nu orkar jag.
Sitter här i skolan och ser tuffffF ut, som vanligt. Bakom min coola rygg slåss tobbe och lukas. Mne nu tänker jag berätta om min helggggggggggG! På fredagen hönde det inte ett skit, hade träning och efter det åkte jag till Alexandros och spenderade natten däääääääääär,  nog om det. På lördagen så kom jag hem runt halv tre, visste inte riktigt vad jag skulle göra så la mig i soffan och doog, somna typ i fyra timmar och sen kom fellan och vi drog och käääka pizzzzza, sen minns jag inte vad vi gjorde..typ somna i soffan. Söndagen spenderades till en början i Farsta hallen, memories. Heeeeerregud minns veeeerkligen tiderna när jag va där jääämt! Haha varje dag efter skolan, 165:an till farsta. Det var seriöst den bästa tiden i mitt liv, Daniel Palm, HAHAHAHAH! :) Men iaf jag tittade på när fellan spelade med 95:orna och senare på dagen så drog vi till Solna, Vasalund, vårat andr hemoch hade match mot Blackeberg, vi vann med 44- 42,vi gjordemål när de va 2,3 sekunder kvar, WOOOOHOO! typ, men aja jag känner att det här inlägget blev lite för lång så ska nog sluta skriva nu, vi höres bröööder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback