Jag har tråkigt igen

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

A girl
Vad står det i ditt femte sms?
Assp jag jobbar inte på den vid Älvsjö station, utan den vid Johanskytte ;) <3

Vem ringde dig senast?
Fellan

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En på mig och Linda :)

Vilket språk är din mobil på?
Svenska?

Vad heter din ringsignal?
Get naked med Britttaaaaaan :p
Hur många sms har du i din inkorg?
Hahah fööööör många!
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Yes från BROR <3 (Martin)

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Klar :) <3 Från Alexfjanttrosa

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Haha, denäjs! <3 Från Natta<3
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
Jag har skickat 25924 sms
Vem är din 13:e kontakt?
Anka <3 (Anna)

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Bakom, haha nej!
Ogillar du nr 5?
Aik ludde, nejnej sötnosen nummer 1 :)

Har du varit i hop med nr 1?
Abaolutbästis, nej hehe
Vad har din mobil för färg?
Svart och röd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback