kom igen nu Sverige, NU KÖÖÖÖÖÖR VI * Sverige, Sverige* mmmm Markoolio!

HAHAHAHAHAHA.. ja jag inleder det här inlägget på det viset.
Nu håller jag på och packa ner allt, ska titta när bussen går också... Åh döda mig, det är så jobbigt att släpa alla väskor hit och dit hela tiden. Ska fan börja ha två garderober. Men tjena, hur skulle de funka? Aja, jag dissar skilda föräldrar :)
Nog om det, jag är trött! Inte så konstigt kanske, har sovit fyra timmar detta dyng hmm det va i morse, varför är jag så cool? Det är frågan! Nääää.. Men jag behöver cola. Ska ta och leta reda på min ipod nu och checka bussen, skriver kanske mera när jag kommer till mamma, vi får se :) Annars så GOOOODNIGHT ALLESAMMANS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback