Linda i mitt <3 föralltid

Onsdagens skoladag är här med avklarad, ska snart vandra mot bussen som ska ta mig till träningen som jag inte ska vara med på utan bara titta på eftersom min förkylning inte känner för fred med mig och jag vill vara helt frisk till helgen då vi har en mycket vikigt match, sportfåne som jag är. Efter tittandet på träningen ska jag till Alexandros och sova där.
Yaaaaaaman sen händer det inte så mycket mer idag, i morgon är vi lediga.. Så jävla skönt! Ibland är ks så jävla bra, ibland!
Nu ska jag slänga i mig ett dussin mackor sen röra på röven mot bussen, så pussen på er!


(det smyger runt massa mysko polaker runt på vår gård, lite lsäkigt när dom har byggt upp massa ställnignar precis utanför fönstret och glor in hela tiden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback