mihihi

Sitter just nu i skolan med Pontus, Jesper, Veronica, Polo, Minna, Fellan och Anna :) Skoldagen har varit fett skön, inga nior i skolan! Mitt livs bästa dag, haha. Ännu skönare blir det när dom åker till falun nästa vecka, mihihi.. Fan va byyysigt sagt! Men så äre. Just nu  ser jag ut som ett cp,  har inge smink, fråga mig inte vad jag har på mig och har ett bulle på huvet, myyyyyys! Så jävla skönt!
Snart är klockan tre och det betyder att vi coola ph-barn slutar, ska fan byta tillbaka till onsdagar för tisdagar suger. HEHEHE nu blir pontus ledsen för jag tänkler lämna honom och tisdagarna. OJOJOJOJ NU GJORDE JAG OCH PONTUS EN HEMLIG SAK.. SHIT!!!!!!!!!!!!! Hahaha,nu ska vi in till stan, ska köpa en tröja vad ajg vet, sen får vi se om det blir någonting mera :) hare goooooood bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback