Nu äreeeeeeee krig :)

Hallåhallå :)
Har sitter jag som så många gånger förr. Efter tittandet på träningen i går så åkte jag hem och åt sen vidare mot min käre vän Alexandros, frös som en get hela vägen dit! Fyyyyyyyyyyyyyyyfan har aldrig varit så kall i hela mitt liv tror jag. När jag väl kom fram så tittade vi lite på tv och sen sov vi :) Vaknade runt 12 låg kvar en stund, ca två timmar sen gick vi upp och åt frukost ;) Kom hem för nån halv timme sen och nu sitter jag här med en ostgyvel i handen och käkar ost.

Vad som händer idag vet jag inte, orkar itne göra nått fast det är så fint väder ute. Är astrött och har ont i magen och huvet :/ Vad ajg än äter får ajg ont i magen! Fuck that jag som äter jämt :( Är det något jag verkligen hatar så är det att ha ont i magen. Men nu tror jag att jag ska plugga lite faktsikt och ta en dusch lite senare, så puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback