paybacktiiiiiiiiiiiiiiiime, me like! *ler*

Har nyss tryckt i mig tre apelsiner och ska snart börja plugga när magvärken försvinner. Har prov i svenska i morgon, satsdelar.. inte min grej. Men ska plugga lite på det, det är ju bara ett g prov så det blir nog inte så svårt :) Senare ikväll ska jag göra klart matte 21 av pappas hjälp :) Mamma sitter nog och rätta mitt engelska 25 jsut nu så jag kan lämna in det nästa vecka, skolan rullar på med andra ord :) Har fixat vg i gympa också, h-h-h-allå! JAG!!! VG I GYMPA! bortse från att jag är elitidrottare så har jag aldrig fått bra omdömde i gympa! H-A-H-A jag är så jävla gryyyym! (PLUS) att jag bara kommer att ha ett g och resten vg/mvg den här terminen, vem är bäst? Hörde jag mitt namn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback