Pirrrrrigt

På trosdag mina damer och herrar, klockan halv tre blir jag blond. Ja ni läste rätt, jag ska färga blondt. Tror ni att jag kommer passa i det? :) Vi får väll se!

Träningen gick bra, kom tyo en halv timme sent.. Vilken otur att vi missa fysen ;) Tränade en timme sen fixade vi oss och började åka mot solna hallen, fyfan va vi sprang till bussen, blöö va jobbigt och blött det blev, sen fick vi springa till tuben också :p I bland vill man ju bara ta livet av sig. Väl framme i Solna C så käka vi på donken sen gick vi vidare mot solna hallen, matchen hade redan börjat menmen, det är ju inte hela världen om man säger så :) Frös som vanligt hela vägen dit och hela vägen hem sen, va ere för väder det bjuds på? Jag tackar vänligt NEJ till detta väder, fuck snö.

Haha, slänger in nån random film från matchen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback