skin skin som den sol du e

Hej där :))) D¨ålig uppdateringa.. I know men nu ska ni få veta vad jag har haft för mig i helgen.
Julia kom ju i fredgas så mötte upp henne vid tåget sen åkte vi vidare till träningen som hon tittade på sen pkte vi home och basta och bara chillipilla lixom, prata massa och gjore ansiktsmasker och fjanta oss, samma på lördagskvällen, på lördagsdagen så av vi i stan, gick runt där hela dagen tills vi åkte och sola, brände mig :( Fick iallafall emd mig lite smink, en bikini och annat fjant hem, najsigtbajsigt. Idag vaknade vi runt tolv sen, gjode inte så mycket.. drog bara på oss kläder och åkte in till centralen så hennes tåg gick halv fyra idag :(((( Ville verkligen inte att  hon skulle åka :/ Lämnade henne sem åkte jag hem och åt potiatisbullar. Snart har jag match någonstas mot några jag inte vet vilka de är, så ska börja fixa mig inför det nunoch städa mitt rum och tasbort min lillasyster från mitt rum :) Hare great så länge, vi hörs i kväll tror jag nog :) BTW FICK JAG ETT VÄÄÄÄLDIGT ROLIGT SAMTAL AV JULIA HANSSON I DAG, HAHAHA FETT BUSIGT.

Har jag talat om hur mycket jag älskar min bästavän Julia Holmberg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback