Tisdag

Ny dag - Nya tag.
Idag är den tisdag, den 24 Mars. Vad händer idag då? Jo snart börjar skolan ska gå om en kvart, efter school ska jag och Alle möta upp Fellan och Cörrisen i stan och där spenderas eftermiddagen. Efter det ska jag snabbt hem till mamma och städa mitt rum och hämta lite kläder och så, sen back to daddy och få hjälp med matte eftersom att jag inte äääär snabbare än en snigel i det ämnet.

Dagens humör: pigg och glad
Dagens borde: packa och städa rummet
Dagens frisyr: vanligt utsläppt
Dagens klädsel: leggings, en marinblå röja med vita ränder och vitt linne under det.
Dagens planer: stan
Dagens materiella vill ha:  mer pengar
Dagens längtan: bli klar med matte 21, hah!
Dagens beroende: plugga
Dagens tråkigaste: skolan!!!!!!!!
Dagens person: pappsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback