Tjenahoooooooooooopp!

Heeey heeeeeeeeeeey baby! Dagen har varit asnajs, började dock med att jag missa första bussen, fick åka fett lonley några stationer tills alex klev på, haha :p Kom några få minuter sen till den dagliga ritualen såkallad bgs, pruttade mig igenom den sen vare RÅÅÅÅPLUGG på matte 20, för att senare under dagen skulle jag göra pp. Det gick bra, Alex och jag va fett bra så efter skolan belönade vi oss själva med en tripp till centrum och köpte cola (a) Åkte sen bussen hemmåt och nu sitter jag här eller jag har gjort massa innnan jag satte mig här, jag har varit ute på upptäcksfärd med min lillasyster, vi har varit och gungat och lekt i en park här i närheten, de va mys :) Har också haft ett serioustalk med päronen BUUUUUUUUT nu ska jag äta, hareeeeeeeeeeeeebajs för jag hatar dig, just dig som läser det här.

love yah alllll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback