Torrt.

Jo nu drar jag igenom det här, hur länge sen var det jag skrev? I lördags va? :) I lördags sov alexadnros här, vi titta på melodifestivalen och töntade oss :) Haha mamma väckte oss på morgonen för jag skulle jobba med laget. Så vi gick upp och ät frukost och hela den biten sen skjussa (stavning?) vi hem lille puttenuttebajskorvalexpalex. Efter det åkte vi till till Fellan och Alle och hämta upp dom sen åkte vi till Julia i häggvik och stog och servera kakor i fyra timmar (notera: Det var typ 4 som kom och ville ha kakor) Fettttttttttttttt synd. Men vi överlevde dom timmarna som tur var. Jag minns seriöst itne vad jag gjorde på kvällen, jo juste! Fellan följade med hem sen kom Towa hit en stund och vi satt och prata i timtal sen åkte dom hem och jag försöka plugga, det gick sååååådär... Blev mest att jag titta på Beck :) Sen dog jag antagligen eftersom att det var skola dagen efter.

Denna måndag har varit se värsta eveeeeeeeeer, totalt meningslös. Det måste ha varit den sämsta genom tiderna. Skolan började igen ocg i skolan vare knazzzzzZ. Efter skolan vare Knaazzzzz.. Och innan träningen blev de okså knasigt. BllllllÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄöööööh, men det fixade sig och allt är bra nu. 

Nu ska jag dö tror jag för jag är feting trött! I morgon bjuder jag på lite bilder och så! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback