tråkigt

Orkar inte skriva om vad som händer i mitt liv just nu, pallar verkligen inte. Så det får blir nån annan gång. I promise.
Kan iallafall bjuda på en listaaaaaaaaah!

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Aaaa då får du göra! :) För jag vågar inte fråga <3 From Alexandrows.
Pratar du med på msn just nu? Inte inloggad.
Ringde dig senast? Pamela/Samme
Pussade dig senast? Alexandros
Vill du kasta en sten i huvudet på? En speciell
Saknar du mest just nu? Pappsen
Ska du träffa imorgon? Ks creeeew
Sov du med senast? Alexandros
Festade du med senast? Mig själv.
Vem fick du senast sms av? Det va ett jävla tjat om Alexandors.

Svarar du i telefonen: Aa hej de är Amanda eller Hallå? :)
Gör du när du är kär i fel person: Dör långsamt
Tycker du om gul-bil-leken: Haha älskar den :)))
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Har ingen plånbok, men ett bankomatkort.. typ 1300 i think.
Mycket är klockan: 22.44
Många kontakter har du på msn: 253

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
 Jag är kunglig.
Gråtit en hel natt: Nä inte en hel.
Druckit så du spytt: Nope
Åkt vattenskidor: Jaa-a!
Åkt rullstol: Har jag väll
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja :)
Köpt lösgodis för över 50 kr: Jadå
Haft träningsvärk: Gud jaaaaaaa
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Haha Minna, säkert nångång!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback