Vi hörs igen på söndag

Sisådärjaaaaaaaaaa, har haft match och så nu.. Vi vann :) Efter det åkta jag hem och åt och duscha pch packade lite sen drog jag till Love. Vi jojjade haha de gick inte att lägga in värsta filmen just nu så de får bli en annan gååååång :(

I morgon bitti drar jag till Sälen, naaaaaaaaaajs :) Rasmus som jag träffa i sommras kommer att vara där också (eftersom att våra familjer hyr stuga mitt i backen tsm med hans familj) Så de ska bli kul att träffa honom igen det var ju eeeeeeeevigheter sen :) Resten av veckan kommer väll bestå av Skidåning, Guitar hero och bubbelbadning eftersom att det är värsta lyx stugan vi hyrt ;) Jag längtar faktiskt tills i morgon! Även fast det är en sex timmars lång bilresa upp dit men aja, har baxat Loves ipodtouchhhhhhh + underbara hörlurar så jag över lever nog :))))) Det blev han inte glad över :)))) Men jag blev :)))

Vi hörs på söndag igen för det här blir nog mitt sista inlägg innan jag åker.. Om jag inte hittar nån data där uppe förstås :P men de tror jag icke.. hur ska ni överleva utan mig?!?!?

Ska packa de sista nu, hareeeeeeeeeeeeeeeeebraaaaaabröder.

smsa 0762114533 hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback