54 nya

1. Tre ord varför du sist spydde? - Jag minns inte
2. Vad gjorde du 07:00 imorse? - Hörde väckaklockan
3.Vad gjorde du för 30min sen? - Käka mjukglass
4. Vad hände dig 1995? - Jag hade väll nyss lärt mig gå
5. Vem fick dig att skratta senast? - Minna!
6. Vilken färg är din borste? - Silver och lila
7. Vad köpte du sist? - Mjukglass
8. Vilken färg har du på din tröja? - Svartish
9. Var förvarar du dina pengar? - På bankomatkortet?
10. Hur var vädret igår? - Böh?
11. Vad ser du framemot? - Helgen :)
12. Snarkar du? - Näääe inte vad jag vet
13. Vad är 15? - Siffran vi alla kommer att fira att jag fyller den 19 december
14. Vilken skostorlek har du? - 38
15. Vill du klippa dig? - Nope
16. Är du över 25? - Haha näää..elleh?
17. Pratar du mycket? - Jämt :)
18. Kollar du på O.C? - Inte längre
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Nääääääää
20. Känner du ngn som heter Steve? - Jag känner ingen men alla känner mig
21. Hittar du på egna ord? - Är ganska bra på de ja
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Jaa..aaa..
23. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson
24. Vem ringde dig senast? - Mor
25. Biter du på naglarna? - Neeeeej
26. Har du lockigt hår? - Efter duschen ja
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - men?
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - morrrrrrrrrr..*ni får inte veta*
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Många
30. Vilket ord säger du ofta? - Typ 'hahaha' jag skrattar jämt.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Jap
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sistt? - Ehm
33. Vad borde du göra nu? - Ingenting
34. Har du något smeknamn? - Amandus
35. Sover du mycket? - Näää
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - Mamma Mia och Tzatsiki
37. När var du sist ute? - Idag
38. Har du gråtit idag? - va...nej
39. Är du en glad person? - Haha jag är faktiskt jämt glad! :)
40. Har du roligt nu? - Nej
41. Vad äter du helst? - Sarre
42. Vem var du med sist? - Är mad halva skolan right now
43. Pratar du i sömnen? -  Det tror jag inte
44. Vem kramade du sist? - Verran
45. Nämn den bästa personen - Minna, helt klart.
46. Tycker du om någon just nu? - Många :)
47. Vill du flytta? - Har nyss flyttat
48. Hur ofta borstar du tänderna? - Två gånger om dagen
49. Är du egoist? - I vissa tillfällen ja
50. Gillar du att bada? - I havet ja
51. Skrattar du åt allt? - Är känd för det ja
52. Vem får dig alltid att skratta? - För det mesta Minna och Linda
53. Gråter du när du tittar på filmer? - Sällan
54. När grät du senast? - Jag minns inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback