ÅH, hoppas verkligen på god mat ikväll.

Vaaaaaaaaaaaaaaaarför kan det inte bli helg nu? Den här veckan går riktigt segt :( Orkar inte skolan, verkligen inte. Känner mig inte speciellt taggad för dagens träning heller.. Fick ett sms av fellan för ett tag sen 'kommer inte på träningen idag, har prov i morgon' och nyss fick jag ett till av alle 'kommer inte på träningen idag' så det sög ju. Det betyder alltså att lilla jag ska ta mig till solna i min ensamhet och LOVE SOM ÄR SÅ STOLT ÖVER SIN MOPPE VÄGRAR KÖRA MIG TILL ÄLVSJÖ STATION, så det suger ju ännu mer. SYND FÖR HAN! BARA FÖR HAN INTE FÅTT SITT MOPPEKÖRKORT! ehm, aa... fast han kör ju ändå men tydligen inte nu. nudlar är inte gott, inte grandiosa pizza heller, och VERKLIGEN INTE JUICE MED FRUKTKÖTT! Döda mig. Livet lekerrrrrrrrrrrrrrrrR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback