Detta fält måste fyllas i

HAAAAAAAAAAAlå!


Fick skjust hem av Simon idag efter skolan så de va chillipill :) Efter det gick jag hem till Love och satt vid datan en stund tills vi Hoooolinganalex kom och vi rörde oss på 144 och gullmarsplan för byte mot slussen och senare till Hornstull och Diablo där jag skulle pierca naveln, men när jag kommer dit så säger dom att jag inte borde göra det eftersom att jag har cup i helgen och om jag få ett slag mot magen så kan pircingen läka snett (?) och det vill jag ju inte så jag fick en ny tid på måndag och så jävlar! After that drog jag, love och alex till donken och käka och möta upp nån snubbe som skulle köpa Club Fashion biljetter av Lovepove :) Vi skulle eller jag skulle också på det men tyvärr inte längre eftersom jag har tidig match dagen efter.. ibland vill man ju bara dö? Aja vi rullade hemmåt lite senare och nu sitte jag här och har nyss käkaaaaaat, mycket gottgott! Har också gjort mig redo för ett varv runt långsjön haha! Har vikings dressen på mig, AS SNYGG! Ska dra mig mot Felicia och segeltorp snart för att påbörja varvet, sen blir det bara chilling ikväll :) Pööööööööössssssssssssss


Kommentarer
Postat av: verran

då ska du vara med mig i stället va ?:))))

2009-05-21 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback