Don't cry, say fuck you and smile

Hallåja :)

Igår var det måbnndag ocgh vad ajg minns så skrev jag ingenting.
Efter skolan igår så åkte, Jag Alle och fellan in till Hornstull och pierca naveln. Asnajs, gjorde inte alls ont men på vägen hem svimma jag, fråga mig inte varför men det blev helt svart för ögonen och vips så låg jag rak lång i liljeholmen i väntan på tuben, mindre najs. Fellan och jagj fick skjus hem och hemma gjorde vi ingenting tills Love kom och då satt typ vi bara och prata med min mamma, haha aa.... Sen drog jag och Love ut för fellan va tydligen sjuk men iallfall vi drog ut och träffade Stavve (DONT ASK ME WHY BUT HE IS SÅ JÄVLA AS NAJS) Så vi gick bara rutn med honom ute sen gick vi hem till Lovepove och jag snacka lite med hans mor sen drooooog vi hem till mig och käka sen gick stavve hem,och jag och Love gick till Herrängsskolan och körde basket haha! Det var kulkulkul :) Sen soooov jag så sött i Loves soffa framför Cityakuten hela kvällen, ramlade in innanför min dörr runt halv elva och då chilla jag framför datan en stund tills jag somna så sött i min säng :)

Idag: Skola som vanligt, har nyss varit ute med Annie Simon och Alex vi tog en tripp till centrum och tillbaka till skolan och jaaa, inget mer har hänt, ska på engelska kp nu :( Hejdåååååååååå! Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback