Eftersom vanessa är aningen seg så bjuder jag på detta

DIG:
1. Hur lång är du? 170 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Rikare *smile*
3 Vad pluggar du?  Grundskola?
4. Har du långt hår? Nja kanske 3 centimeter kvar till under tuttarna..
5. Vilken hårfärg har du?  Brownie :)
6. Sminkar du dig? Ja oftast
7. Har du haft sex senaste månaden? Hihi ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa trosor, svart bh ;)


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Alexandros
3. Har du kysst nån kompis? Japp
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?  Japp!
5. Vem har du varit kompis med längst? Alexandra
6. Vem känner dig bäst? Svårt att säga , jag har lika relationer med nästan alla.
 7. Längsta tid du varit osams med en kompis?
Inte länge, jag klarar inte av sånt. Jag blir bara ledsen och jag hatar att vara ledsen.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det tror jag inte
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Haha nej?

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? Innan jag böt om nrä jag kom hit till far så hade jag 'sss' byxor och en vit tröja och beige goose väst ;) grrr!
2. Har du bytt om idag? japp
3. Favorittröja? Pappas stora jag sover i
4. Sexigaste klädesplagget på killar?  Jeans som sitter riktigt snyggt i rumpan!
5. Har du gett bort kläder nån gång? Japp
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Inte ofta!
7. Har du handlat kläder genom internet? Yeye
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nää?
9. Fulaste plagget killar kan ha? Hmm.. Typ ecco-skor!
10. Vad använder du för skor? Tygskor & ballerina typ

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande?
Haha jag har inte har något sådant som har varit på 'riktigt' 
Har du pojkvän/flickvän nu? Ne
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? Håret (?) don't ask me why. Personligheten/stilen.
Hur ser din drömprins ut? Brunbränd, brun hår, armmuskler & magmuskler + att han ska vara längre än mig. (fet baxad av nessi)
Hur många har du haft samlag med? Varför skulle jag skriva det här?
Har du varit kär? Japp
Har du blivigt sårad? Japp
Älskar du någon? Ja gud ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback