FREEEEEEEEEEEEEDAG MANNEN

Hejsansvejsan.

Skrev inget mer igår för ajg var så trött när jag kom hem, somna nästan på dirr assåÅÅååÅ.
Hihi men nu skriver jag några rader. Efter jag, Vanessa och Julia satt kavr i skolan till typ fyra drog vi hem till julia och käka å så. Sn dorg vi tillbaka till västerotrp och mötte Viktor och Emil, sen aa gjorde vi typ inge mer. Julia drog någonstans vikot och emil också och vanessa skulle pluggish så jag var helt ensam kvar, haha :) Skulle ta tuben hem men så ringer Simon mig och frågar om jag skulle på de där jävla öppethus niorna hade, hade ju egntligen inga planer på det men ahn ville att ajg skulle komma så mötte upp honom på moppen i centrum så åkte vi dit. Det var ganska tråkigt, alla nior sjöng massa låtar och massa sjuor. Alla va så pinsamma :)))))) HAAHa. Etfer det skjussa Simon hem mig och jag typ sov hehe.

Ao, idag har det inte heller hänt så mycket..Började med att malin<3<3 kom hem till mig i morse och vi fixa oss och sånt sern gick vi till skolan. Mötte upp Vanessa<3<3 efter det för lite prat. Skönt.  Varit en väldigt tråkig dag, en jobbig dag. Menmen jag ler ändå och tackar simon och Axel för det! Har typ inte gjort så mycket annat.

Ikväll tror Alexandros ska hem till moi, kulkul. Sen händer det väll inte så mycket mer. Tjadå!!!!!!!!!!1 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback