hoe hoe hoe

Glömde berätta om gårdagen, hoho!
Börjde med tråkskola, sen drog jag Erika och Vanessa till stan och vimmla rumt, eller jag vimmla runt. Fick iallafall med mig lite småsaker hem, mööööh.. Ett tublinne, ett par ballerina skor, två puder en masscara och mja, sånt skit! Pallante lägga ut bilder, för vem fan bryr sig anyway? :) Efter stan drog erika hem och jag ovh nessi rulla hem till henne och tjocka i oss massa pizzor och glodde på tv ett tag, sen gick vi till lugano och väntade på min käre far så han kunde betala och skjussa oss hem till mor för att jag skulle hämta massa kläder till i veckan som ska spenderas med far. Sen skjussa vi hem nessi och pappa körde mig till tha hoods och där va jag hela kvällen och glodde på uglybetty och desperate med henke och dom, hiihihihih! Tog bussen hem runt elva och somna i min schöna säng, pussbrääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback