Kalle123456 är mitt lösenord

HEEEEEEEEEEEJhej. Fett läbge senjag skrev, menmen..
Valdborg tillbringades med Alexandros bajsis, vi gjorde ej så mycket.. Han följde med mig hem efter skolan när jag städa mitt rum haha aaaaas ballt öhm senm åkte vi till han och åt å så sen åkte vi till nån cykel sak, hehehe mindre kul frös som en get  aaaaaaall the time. Lite senare åkte vio hem til han och blablabla.. sov :) Dgaen etfer  det flöööög ajg tillö farfar i Karlskrona och va där hela helgen för farfar skulle minnsan gifta sig :) Så gulligt¨, men ändååå så jävla tråkiiiiigt! Åkte hem på söndagen och tyå gjorde ingenting, plugga hehe :) Måndagen är glömd, på tisagebn så va jag i stan med alexandroowwwws hehe, sen va jag hos han på kvällen ocksåw, och i går träna jag så de va najs :) majoumjaou nu ska jag pussas med liiiiiiiiinda :) hejdååå<3212234

Kommentarer
Postat av: kristine

VAFAN, ska din FARFAR gifta sej? hahahah helt galet :) <3

2009-05-07 @ 14:48:15
URL: http://kristinejohansens.blogg.se/
Postat av: amandys

Hehehe, ja vet :) fetingnajs. Vaaaaaaaaarför har du bytt lösenord på bloggishen för? :(:(:(

2009-05-08 @ 12:24:39
URL: http://amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback