lilllördag

Hallåja, här sitter jag och dör. Tragiskt sätt att börja detta inlägg på men jag är en tragisk person som inte har nått liv. Såkävla inte jarg är bäst. HIH! Dagen har rullat på som vanligt, började att vaknade, wow. aaaao sen fixa mig och allt sånt, sen rullade jag mot skolan och mötte simon påvägen och han skjussa mig till skolan :) Vi lämna hans moppe, om man kan kalla den moppe, aja vi lämna skiten vi skolan sen gick vi mot västertorp och jag sprang upp till vanessa och plattade håret och så sen gick vi snabbt till västertorp centrum och mötte upp annet och sen sprang vi till skolan och gjorde ingenting. Mohohoho, inget speciellt hände i skolan, hade gympa.. Jag är fan bra på fotboll, min gympa lärare trodde att jag hade gått på de, men ickesanicke det har jag icke :) Efter skolan pussades jag lite med verran sen vandrade jag hemmåt, och doooooooog! Mina fötter mår inte bra...............
Men nu ska jag truddelutte vidare på den här låten, vi höres later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback